miercuri, 21 februarie 2007

RUGACIUNE
Nu stim sa ne rugam, nici sa ne cerem iertare, si asta din cauza faptului ca nu stim fata de ce gresim. În timp, mi-au venit diversi pacienti care aveau fiecare problemele lor. Am realizat ca fiecare platea pentru ceea ce gresise. Raul pe care îl facuse în viata asta sau în alta se întorcea ca un bumerang. Asa am ajuns sa înteleg ca iertarea si iubirea fac sa se taie legaturile karmice si am ajuns la o forma de rugaciune care este o sinteza a rugaciunilor ortodoxe, radiestezice si a mea personala. Tin sa precizez, a mia oara daca este nevoie, ca legatura cu Dumnezeu este una personala si daca ai avea o iubita nu i-ai recita versuri din Eminescu pentru a-i spune cât o iubesti, iar daca ai face-o rezultatul ar fi doar sa o plictisesti. Vorbiti cu El, certati-va cu El. Orice atitudine vie este superioara unei litanii facute fara suflet si plictisitoare. În concluzie dau aceasta rugaciune ca model pentru a fi constienti fata de ce putem gresi. Devenind constienti de greselile noastre, putem sa nu le mai repetam si în felul acesta sa urcam spiritual.
Doamne, iarta-mi te rog toate greselile cele de voie si fara de voie, cele cu stiinta si fara stiinta, cele cu nescultare.
Îmi cer iertare pentru tot ce Ti-am gresit Tie în viata asta sau alta data, îmi cer iertare de la toate Puterile Ceresti pentru tot ce am gresit în viata asta sau alta data.
Îmi cer iertare de la toti oamenii pentru tot ce le-am gresit în viata asta sau alta data si-L rog pe Dumnezeu sa ma ajute sa fiu iertat de cei care nu pot sau nu vor sa ma ierte.
Îi iert pe toti oamenii care mi-au gresit în viata asta sau altadata si-L rog pe Bunul Dumnezeu sa ma ajute sa îi iert pe cei pe care nu îi pot ierta.
Te rog, Doamne, ajuta-ma sa ma iert si pe mine însumi pentru tot ce am gresit, atât cât crezi ca merit.
Îmi cer iertare pentru întreaga mea familie si neamul meu.
Îmi cer iertare de la viata, vietuitoare, plante si animale.
Îmi cer iertare de la spiritele pamântului, ale apei, aerului si focului, lemnului si metalelor, ale ghetii.
Îmi cer iertare de la iubire, suflet, spirit, constiinta, vointa, gândire, memorie, credinta.
Îmi cer iertare de la sex si de la bani.
Îmi cer iertare de la lumina si de la întuneric.
Îmi cer iertare de la Pamântul care mi-a îngaduit sa ma nasc.
Îmi cer iertare de la întreg Universul. Amin.

Explicatie:
De ce este importanta iertarea?
Se spune ca un om traieste în armonie daca este împacat cu el însusi, cu ceilalti si cu Dumnezeu.
Iertarea familiei este importanta pentru ca exista un subconstient de grup care face ca fiecare familie sa se comporte într-un anume fel. În general, obiceiurile nesanatoase se preiau în cadrul familiei. Subconstientul colectiv al unui popor, egregorul lui, este o suma de subconstienturi colective familiale.
Iertarea fata de greselile facute fata de vietuitoare este necesara pentru ca, inevitabil, omorând un animal, sarpele kundalini al acestuia, un înger cazut înainte de începutul veacurilor, fratele nostru, ramâne în câmpul acelui om. Gresind fata de vietuitoare sau plante, gresim inevitabil fata de viata, întrucât nu am vazut înca pe nimeni dând viata unui bob uscat!
Iertarea face ca o Karma sa se stinga. Daca iertam si suntem iertati de oameni rupem legaturile karmice cu ceilalti. Apar momente când consideram ca ceea ce ne-au facut altii este de neiertat si nu putem sa-i iertam. Atunci singurul care poate crea premizele unei viitoare iertari este Dumnezeu. De cele mai multe ori se întâmpla sa ajungem într-o situatie similara în care sa facem exact lucrul care ni s-a facut noua, sau altcineva drag face asa ceva, ca sa întelegem ca oricine poate gresi. Daca nu în viata asta, atunci în urmatoarea. Reciproca este valabila.

Dragos Ovidiu Argesanu-www.daopsi.ro