marți, 30 noiembrie 2010

1 Decembrie

La multi ani Romania!
ma rog pentru sanatatea,pacea,prosperitatea si armonia(Romania)poporului roman drept credincios si pentru binele suprem al sfintei noastre tari,patria noastra a romanilor,Romania(armonia)!
I-ti doresc eu tie,dulce Romanie sa mai rabzi odata,sa ne ierti ca nu te cinstim indeajuns,ca te-am lasat sa fi jecmanita si saracita de dusmanii tai.Ca ti-am umplut apele si padurile de pet-uri de plastic si de conserve de metal ce se vor topi poate intr-o suta doua de ani..te rog sa ma ierti ca nu fac mai mult pentru tine.Am crezut si cred ca daca eu imi fac treaba in patratelul meu de tara,ma vor imita si vecinii si ca vor vrea sa facem toti un colt de Rai aici,la noi acasa.Iarta-ma ca nu pot mai mult,sau ca nu stiu cum sa fac,tara mea frumoasa!
Ma rog la Dumnezeu sa te ocroteasca El si sa ne lumineze mintile si sufletele sa te pretuim si sa te iubim asa cum meriti!
La multi ani,tara mea frumoasa!tara mea in care odata traiau oameni.buni.