miercuri, 9 noiembrie 2011

NU MI-E FRICA - MILAREPA

De frica mortii, mi-am construit o casa
Si acum, aceasta casa este mandria sinelui din mine.
De frica frigului, mi-am cumparat o haina
Si acest vesmant imi da caldura din interiorul meu.
... Acum deci, nu-mi mai este teama de frig.
De frica saraciei, am cautat bogatia
Si glorioasa mi-e aceasta bogatie fara limite.
Acum nu imi mai este teama de mizerie.
De frica foamei, am cautat hrana
Si hrana imi este meditatia asupra adevarului.
Acum nu-mi mai este teama de foame.
De frica setei, am cautat sa beau ceva,
Iar bautura mea a devenit nectarul cunoasterii adevarate.
Acum nu mai mi-e teama de sete.
De frica dusmanului, mi-am cautat tovaras
Si l-am gasit in vidul etern al beatitudinii divine.
Acum nu mai mi-e teama de dusman.
Din frica de a gresi, am cautat o Cale
Si aceasta este calea uniunii transcendente.
Acum nu imi mai este teama de greseala.
Sunt un intelept care poseda intreaga maretie a lumii,
Nenumaratele comori ale dorintei; si peste tot acolo unde merg
SUNT VESNIC FERICIT.